Charmlite Gathering Trip in Zhejiang

Charmlite hà un viaghju di riunione in Zhejiang da u 25 di ghjugnuthà u 28 di ghjugnuth.Questu hè veramente un viaghju assai interessante è impressiunanti, avemu godutu u belli paisaghji è tastà u cibu diliziosu, anche se avemu bisognu di portà e maschere durante u viaghju per via di Coronavirus.

1stGhjornu in Hangzhou, avemu visitatu l'antica residenza di Hu Xueyan è andemu in Hefang Street chì hè a famosa strada antica cù snacks speciali lucali.

p1

2nd Ghjornu in u lavu Qiandao situatu in u County di Chun'an, hè famosu per mille isule cù un scenariu naturali incredibile.

p2

3rdGhjornu in Wuzhen, chì hè una cità antica di millenniu assai famosa è chjamata l'ultima cità di riposu annantu à l'acqua in Cina.

In Wuzhen, i corsi d'acqua è e strade lastricate si estendenu in tutte e direzzione è si incrucianu quì è quì.Quandu piove, Wuzhen s'assumiglia à una pittura di tinta cinese cù i so tile neri è e case in legnu.

p3

Se Wuzhen in u ghjornu vi dà u gustu originale di a cità d'acqua, vi porta un sapore completamente diversu in a notte.

p4

4thghjornu in Hangzhou, avemu fattu un tour in barca nantu à u West Lake è caminavamu intornu à parechji famosi scenarii di u West Lake.Finalmente avemu cullatu nantu à a Torre di Leifeng per avè una vista panoramica di u Lavu Ovest.

p5

Dopu dopu avemu visitatu u Grand Canal Beijing-Hangzhou, chì hè un prughjettu di conservazione di l'acqua di 1.700 chilometri in l'antica Cina.Accumincia in Pechino è finisce in Hangzhou.Hè u canale più longu in Cina è in u mondu.

p6

Hè veramente un viaghju piacevule cù ricordi maravigliosi.Travagliendu inseme per uttene più ordini di tazzi di plastica è aspittendu u prossimu novu viaghju!

p7

Tempu di post: 24-lugliu-2020