I Prezzi di Plastica Hit Record High toke Inflation Concerns

Cume a pruduzzione riprende dopu à e vacanze di u Festival di Primavera, e fabbriche cinesi sò cunfruntate cù i prezzi di a materia prima plastica.

Per tutti quelli chì cercanu esempi di inflazione in questi ghjorni, a materia prima hè un bonu postu per cumincià.Micca solu u copper, azzaru - ancu lumber - sò vicinu o à i massimi record.

È cusì sò ancu i plastichi, chì sò spessu trascurati, ma sò in lacrime avà.

图片2
图片1

U costu di tutta a materia prima hà cuntinuatu à aumentà à un ritmu inespettatu da u ferraghju 2012.

Alcuni di i fornitori di Tritan sò avà liberatu quantità limitate di
materia prima tritan in u mercatu.

1619405985
$O`C{Z3W)[H(C7A9WGQX{71

Inoltre, i costi di altre materie prime sò in crescita.
Probabilmente vi dumandate, quale hè a causa di sti aumenti di prezzu?

U mutivu:

1.Durante l'ultimi mesi, tutti avemu sperimentatu u valore di u Dollaru US caduta significativamente contru u Yuan Chine.U yuan hà risuscitatu più di 9% contru u dollaru americanu da u ghjugnu passatu.

Avemu assorbutu queste fluttuazioni di valuta finu à questu puntu.Tuttavia, sta tendenza discendente di i tassi di scambiu ci hà obligatu à rivalutà a nostra situazione.

sddf

2.A mancanza glubale di cuntenituri di trasportu hà purtatu à un forte aumentu di i costi di trasportu da l'Asia à l'Europa è à i Stati Uniti.

3.U US hè diventatu u più grande esportatore mundiale di plastica in l'ultimi anni.U mercatu US hà bisognu di una grande quantità di tazzi di materiale tritan.Impurtamu a materia prima tritan da Eastman, USA.


Tempu di post: 12-May-2021