U Festival Qixi (San Valentinu Cinese)

U Qixi Festival hè unu di i festivali tradiziunali chinesi, è ancu cunnisciutu cum'è u ghjornu di San Valentinu Chinese.

Hè cascatu u 7u ghjornu di u 7u mese lunare cinese.In u 2022 hè u 4 d'Aostu (ghjovi).

鹊桥

Hè basatu annantu à una legenda romantica nantu à una zitella tessitrice è una banda di boi.

A storia conta a storia d'amore trà Zhinü (a zitella tessitrice, simbulizendu a stella Vega) è Niulang (u vaccheru, simbulizendu a stella Altair).U so amori ùn era micca permessu, è cusì sò stati banditi à i lati opposti di u fiumu celeste (simbolizzanu a Via Lattea).

原

Una volta à l'annu, u settimu ghjornu di u settimu mese lunar, una banda di piaghji formanu un ponte per riunite l'amatori per un ghjornu.

12```

"The Cowherd and the Weaver Girl" hè urigginatu da u cultu di u populu di i fenomeni naturali celesti, è più tardi hà sviluppatu in u Festival Qixi da a dinastia Han. Hè statu ancu celebratu cum'è u festival Tanabata in Giappone è u festival Chilseok in Corea.In i tempi antichi, e donne feranu desideri à l'astri di Vega è Altair in u celu durante u festival, sperendu avè una mente sàvia, una manu destra (in ricami è altri travaglii di casa), è un matrimoniu maravigliu.

Close-up di bicchieri di vinu rossu, rigalu è rosi nantu à a superficia di lignu

Oghji i populi tendenu più à celebrà u ghjornu di San Valentinu cinesedà fiori, cioccolatini è altri rigalià i so cari.

Ùn hè ancu una mala scelta per gode di u vinu o di champagne in un ghjornu cusì romanticu è Charmlite cum'è un fabricatore prufessiunale di vetru di vinu di plastica infrangibile è di vetru di champagne acrilicu vi guarantisci un vetru rottu senza preoccupazioni.

ottimisà (1)

Intantu, pudete persunalizà e parolle o nomi nantu à ubiccheri di vinu di plasticao nantu àflûte à champagne en plastiqueè dà li cum'è un set di rigalu à u vostru amatu.Perchè in Cina, i tumblers cum'è u biccheri di vinu o di champagne sò ancu chjamati "bei zi", se unu dà u so amatu "bei zi" significa chì si accumpagnaranu per tutta a vita.


Tempu di Postu: Aug-04-2022